Sos z awokado do makaronu

Któregoś dnia potrzebowałam zrobić szybki obiad, nie zmęczyć się przy tym, nie wychodzić do sklepu po składniki i jeszcze porządnie się najeść. Całe szczęście, że w domu miałam jedno marne awokado, od którego zaczęło się moje totalnie ulubione danie. Prosty, aromatyczny, zielony, kremowy sos, w sam raz do makaronu.


Sos awokado do makaronu
1 dojrzałe awokado
ząbek czosnku
1,5 łyżki soku z cytryny
pół pęczka natki pietruszki
garść bazylii
listek mięty imbirowej
1 łyżka płatków drożdżowych
1 łyżka orzechów włoskich
3/4 łyżki czosnku niedźwiedziego
2-3 łyżki wody
pieprz
sól
Dojrzałe awokado miażdżę widelcem. Dodaję ząbek czosnku, bazylię, miętę imbirową, orzechy włoskie, sok z cytryny i natkę pietruszki. Całość miksuję blenderem. Następnie dodaję płatki drożdżowe i czosnek niedźwiedzi.. Mieszam, doprawiam solą i pieprzem do smaku. Jeśli sos jest zbyt gęsty, dodaję 2-3 łyżki wody. Podaję z ulubionym makaronem.

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Nie dość, że prosty, to jeszcze jaki zdrowy - kolejne moje szybkie must do <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na sos, na pewno spróbuje jak następnym razem będe przyrządzać makaron na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już podobne danie testowałam, nie mogłam wyjść z zachwytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wypróbuję! Ten przepis przyda mi się jako alternatywa obiadów do pracy :3
    Twój blog mnie zachwycił!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Zielone Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka