Czekoladowo-śliwkowe smoothie bez kakao

 
Ostatnio mam więcej czasu, więc postanowiłam bardziej zadbać o siebie. Zaczęłam ponownie codziennie pić owocowe koktajle z zieleniną i obowiązkowo ze świeżo zmielonym siemieniem lnianym. Ciągle mam ogromne zapasy ekologicznej zieleniny, głównie jarmużu i natki pietruszki. Szkoda byłoby nie skorzystać. :)
Od zawsze uwielbiałam czekoladowe napoje. Jeszcze niedawno najczęściej piłam prosty koktajl z bananów i karobu. Teraz lubię bardziej odżywcze napoje, które są równie smaczne jak te oparte na mleku roślinnym.

Czekoladowo-śliwkowe smoothie
ok. 10 śliwek 
♥ 2 jabłka
garść natki pietruszki 
3 łyżki siemienia lnianego
ok. 3/4 szklanki wody
2-3 łyżki karobu
1 łyżka słodu
1 średni banan
Siemię lniane mielę w młynku do kawy, owoce kroję i usuwam pestki. Następnie łączę wszystkie składniki i miksuję. Jeśli otrzymany napój jest zbyt gęsty, dodaję jeszcze wody.


Oczyszczające smoothies

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. śliwka w czekoladzie dziś u mnie na śniadanie, ale jeszcze takie smoothie bym sobie zaserwowała z wielką chęcią - pyszna dawka zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha:) Mam sporo śliwek, reszta też się znajdzie. Zaraz wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliwki i karob to świetne połączenie ;) Ale ja niezbyt przepadam za jabłkami w smutasach - ta konsystencja mnie nie urzeka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłka nie są tutaj konieczne, ostatnio dodaję je do każdego koktajlu, bo akurat mam ich spory zapas. :)

      Usuń
  4. Pyszności! Kolor może niezbyt zachęcający ale już wyobrażam sobie jego smak...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie a i pomysł przedni, próbuję zrobić, smakuję i napiszę jak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Zielone Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka