Wegańskie inspiracje




Są takie dni, a nawet tygodnie czy miesiące całkowitej stagnacji i właśnie w takim momencie trafiam na coś, co zmienia moje życie o przynajmniej kilka stopni. 

Pierwszym i najważniejszym filmem był wykład niesamowitego człowieka. Mogę powiedzieć, że Gary Yourofsky zmienił moje życie. Od tego momentu zostałam weganką ot tak niemal z godziny na godzinę. Kto jeszcze nie wie, o czym mówię, polecam z całego serca.




Dziś jednak zależy mi na pokazaniu czegoś innego. Nie wiem jak u was jest z "dietą". Czy wasz wegetarianizm / weganizm zaczyna i kończy się na jedzeniu? U mnie zdecydowanie nie. Nie jem mięsa, nie kupuję produktów firm testujących na zwierzętach, unikam za wszelką cenę produktów należących do wielkich obrzydliwych korporacji (to dotyczy też tego, że nie zjem w McDonaldzie chociażby podawali ultra cudowne frytki z wegańskim sosem, co oczywiście nigdy nie nastąpi). Wiem, że unikanie produktów odzwierzęcych to dużo za mało niż możemy zrobić. Są takie dni, że mam ochotę krzyczeć przed kfc "mięso to morderstwo" albo ratować lisy. Podziwiam wszystkich, którzy to robią i codziennie im kibicuję, by zdziałali więcej i by nie zostali złapani.


Słyszeliście o zatrzymanych aktywistach od praw zwierzętach w Izraelu? tutaj więcej, istny koszmar co się dzieje.

A teraz polecam wam coś, co mój dzisiejszy wieczór zupełnie zmieniło. Zostałam zahipnotyzowana na tych kilka minut i trwa to nadal. Będzie trochę sarkazmu i antykapitalistycznie. Nie bójcie się tego słowa, to coś dobrego, nie złego. :)


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ja postanowiłam zmienić swoją dietę, gdy mój mąż złowił pięknego pstrąga o tęczowej łusce i...wiadomo co dalej... :> Miałam wrażenie, że ten haczyk jest wbity w moje podniebienie :(
    Film Yourofsky'ego jest mi doskonale znany, ale ten na końcu postu to dla mnie nowość. Świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny, madry i bardzo interesujacy post. Filmiki obejrze wieczorem z wielka checia. Ja dopiero kilka tygodni temu sie "obudzilam" i zaczelam zdawac sobie sprawde z tego co sie naprawde dzieje. nie wiem jak moglam przez tyle lat zyc w takiej nieswiadomosci. Kilka tygodni temu przeszlam na wegetarianizm, ale wiem, ze to dopiero poczatek drogi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wykład to najlepsza rzecz jaka kiedykolwiek ogladałam i polecam KAZDEMU !

    OdpowiedzUsuń

Zielone Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka